ezgi

ezgi
@cha_ezgi
Real
Neden hir insanın herşeye tepkisi ağlamak olur ya 😔😔 üzunce ,sevince, sinirlenince her durumda neden ağlıyorum ki
Anket
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Günaydın ☺️🌸
Dokunamadığın birini özlüyorsan, özlediğin kalbine dokunmuştur çoktan.
- Elimde değil Olric! + Ne efendimiz? - Elleri Olric elleri..
Alıntı
gercekten düşündükçe utanıyorum hala
Bu gun yanlışlıkla erkekler tuvaletine girdim 😳😳 bi de başta fark etmedim tam çıktım bir cocuk elini yıkıyordu hemen kapıyı tekrar kapattım , herkes çıkana kadarı bekliyip öyle açarak çıktım 🤦‍♀️🤦‍♀️
Anket