ezgi

ezgi
@cha_ezgi
Real
Unutmak...
Dünyadaki en iyi ilaç ama bence en kötü şeylerden biri ... Evet tekrar yaşamak ya da mutlu olabilmek icin ama bize ait olan öfkeyi yada acıları neden unutuyoruz ki hata belki hayatımızda o kadar onemli o kadar değerli olan şeyleri hic var olmamış gibi unutuyorsak ...bu önlenemez zamn durdurulamaz ama bize ait hislerini ya da başka şeyleri unutmak ne kadar acı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Çaba seni sen yapar . Şuan elinden gelenin en iyisini yap yapmazsan bir gün pişman olacaksın . Çok geç olduğunu düşünme , çalışmaya devam et Degresif hissedebilirsin ama bu iyi yaptığının kanıtıdır . " -Jeon Jungkook
Şahsen ben, bir problem gidene kadar onu görmezden gelme taraftarıyım.
Alıntı
Sadece gülümsüyorsun ve bütün o gürültü kayboluyor.
Hani zamanla herşey geçer diyorsun da o zamn nasil geçiyor biliyor musun ... Belki 1 ay ,2 ay ,1 yıla unutacağım ama simdi ise
Anket