Dünyadaki en iyi ilaç ama bence en kötü şeylerden biri ... Evet tekrar yaşamak ya da mutlu olabilmek icin ama bize ait olan öfkeyi yada acıları neden unutuyoruz ki hata belki hayatımızda o kadar onemli o kadar değerli olan şeyleri hic var olmamış gibi unutuyorsak ...bu önlenemez zamn durdurulamaz ama bize ait hislerini ya da başka şeyleri unutmak ne kadar acı
"Çaba seni sen yapar . Şuan elinden gelenin en iyisini yap yapmazsan bir gün pişman olacaksın . Çok geç olduğunu düşünme , çalışmaya devam et Degresif hissedebilirsin ama bu iyi yaptığının kanıtıdır . "
-Jeon Jungkook