SPOİLER ve kendi düşüncelerim.
1.alıntı
'Kazandıklarımın bir bölümünü kendime saklamaya karar verdiğim zaman zenginliğe giden yolu buldum. Sen de bulacaksın.'
"'Ama kazandıklarımın hepsi zaten benim değil mi?' diye sordum.
"'Hiç de değil,' diye yanıtladı. 'Terziye para ödemiyor mu sun?
Son 5 Yıla Damga Vuran Birbirinden Kaliteli 15 Film
1- Parasite (2019)
2- Joker (2019)
3- Avengers: Endgame (2019)
4- Top Gun: Maverick (2022)
5- 1917 (2019)
6- Spider-Man: No Way Home (2021)
7- Portrait of a Lady on Fire (2019)
8- CODA (2021)
9- Dune (2021)
10- Marriage Story (2019)
11- The Batman (2022)
12- The Irishman (2019)
13- John Wick: Chapter 4 (2023)
14- Midsommar (2019)
15- The Invisible Man (2020)
Olaylar bana kalırsa 7 ve 8'de birbirine çok bağlı, zaten Phantom of the Whitechapel arc'ını bitirdikten sonra yazıyorum bunu. Kendimi durdurmazsam tüm mangayı bir haftada bitireceğim, o yüzden yavaşlamaya çalışıyorum. Puanım 4,5/5.
Jack the Ripper, 19. Yüzyılın sonlarında Whitechapel'de aktif olmuş olan ve kimliği bilinmeyen bir katil, hakkında pek çok iddia var. 19. Yüzyıl mangalarıyla ilgili en sevdiğim şey bu tür ögeleri kullanmaları. Kurohitsuji'de Jack the Ripper, Ciel'ın teyzesi Madam Red idi mesela. Burada da aslında Afganistan'da yaptıklarıyla hem düşman hem de kendi müttefiklerini korkutan Master Jack'in lakabının tesadüf eseri, James Moriarty'nin yapmaya çalıştığının daha ham bir versiyonunu deneyen grup tarafından kullanılması olarak kullanmış yazar.
Master Jack'in varlığı gündelik yaşamlarına bir eğlence katacak, burada da ara ara bunu okumak zevkliydi. Bir örümcek ağı misali birbirine bağlanan olaylar zincirinde bu tür ufak şeyleri okumak zihni dinlendiriyor.
William'ın söylediği hell is empty sözünün Shakespeare'den alıntı olması daha da hoşuma gitti, en kısa sürede o eserini de okumak istiyorum.
Sherlock ile William'ın hangi arc'ta yüzleşeceğini hatırlamıyorum ama Charles Augustus Milverton'un varlığı bunlara ne kadar yaklaştığımızın kanıtı. Sanıyorum ki The Final Problem'a yirmi yirmi beş kadar chapter kaldı. Yolun nerede ayrıldığını biliyorum ama manzara yüzünden yavaşlıyorum denebilir.
Tüm hikaye çözülebildiği kadarıyla er geç Miskatonic Üniversitesi nin resmi bildirisinde yer alacaktır.
Efsane olsun olmasın, kabartmalarda bu yıldız kafalı yaratıkların kozmik boşluktan yeni yeni oluşan, üzerinde hayatın bulunmadığı dünyaya gelişleri anlatılıyordu...
Oh, gentle feelings, soft sounds, the goodness and the gradual stilling of a soul that has been moved; the melting happiness of the first tender, touching joys of love – where are you? Where are you?
The central conflict depicted in George Orwell's "Animal Farm" revolves around the initial aspirations of the animals for freedom and equality, which become distorted through the pigs' gradual accumulation of political power. This conflict gains momentum from the outset, as the animals' original aspirations are
You are safe here. You can live here. We are all hurting, you said. We are all trying to live, to breathe, and find ourselves stopped by that which is out of our control. We find ourselves unseen. We find ourselves unheard. We find ourselves mislabelled.
...become overwhelmed by the water, let it wash over you, let the trauma rise up like vomit, spill it, go on, let it spill on the ground, let go of that pain, let go of that fear, let go.
7 Aralık 2023 Güncelleme:
Bu sefer ilk kitabı okuyup, Eden Ailesi’ne alışıp öyle okudum. Beğendim. Tam tatilde yanına götürüp okumalık, kısa ama sıcacık bir aşk hikayesi okumak isteyenlere uyan kitaplardan.
Mart 2023 ilk okuma: Juniper Hill Devney Perry’den okuduğum ilk kitap. Her yerde çok güzel yorumlar okuyup merakla başladım. Şu an 3. chapterdayım güzel gidiyor yalnızca Memphis ve Knox çok hızlı birbirlerinden hoşlanmaya başladılar. Yani ilk chapter daha Knox’a gözü değer değmez Memphis, ikinci chapter (Memphis’in Juniper Hill’e gelmesinden pek hazzetmediğini her haliyle belli ederken bile) Knox bir anda içlerinden he is georgeous, she is georgeous ları havada uçuşturdular. Insta-love olayını pek sevmiyorum hikayenin inandırıcılığı anında kayboluyor yine de önyargıyı şu anda bir kenara bırakıyorum ve devam ediyorum.
DNF...
fazla insta-lust/love bir hikaye. karakterler çok yüzeysel, ilerlemek için çaba sarfetsem de sarmadı ve hikayeye bir türlü ilgili kalamadım.
Juniper HillDevney Perry · Devney Perry LLC · 0583 okunma
🎞2021 Film listim:
1. The queen’s gambit-3,5/5
2. İt happened one night
3. The good place-3,5/5
4. El camino-2/5
5. Awakenings-4,5/5
6. Scent of woman-3,5/5
7. Breaking bad-4/5