Ah, kendi yarılmamızdan haberdarız, gene de yorumlamayı beceremiyor, beceriksizliğimizden de yaşadığımız çağı sorumlu tutmak istiyoruz, ne var ki çağ çok güçlüdür, onu kavrayamayız, ancak çılgındır veya büyüktür deriz. Kendimizi hep normal sanırız, çünkü tinimiz, içimizdeki her şey yarılmaya aldırmaksızın mantıklı saiklerle devinir. Bu çağın tüm olaylarının kendini besbelli gösterdiği, mantıklı edimleri bu çağın olaylarıyla aynı olan bir insan var olsaydı eğer, o zaman, evet o zaman bu çağ da çılgınlığı bırakırdı. Galiba bu yüzden “lider” özlemi çekiyoruz, bizi o olmazsa ancak çılgın diyebileceğimiz bir olaya itecek saiki elimize versin diye.
Güzel bir öz eleştiri.
Ah, kendi yarılmamızdan haberdarız, gene de yorumlamayı beceremiyor, beceriksizliğimizden de yaşadığımız çağı sorumlu tutmak istiyoruz, ne var ki çağ çok güçlüdür, onu kavrayamayız, ancak çılgındır veya büyüktür deriz. Kendimizi hep normal sanırız, çünkü tinimiz, içimizdeki her şey yanılmaya aldırmaksızın mantıklı saiklerle devinir. Bu çağın tüm olaylarının kendini besbelli gösterdiği, mantıklı edimleri bu çağın olaylarıyla aynı olan bir insan var olsaydı eğer, o zaman, evet o zaman bu çağ da çılgınlığı bırakırdı. Galiba bu yüzden "lider" özlemi çekiyoruz, bizi o olmazsa ancak çılgın diyebileceğimiz bir olaya itecek saiki elimize versin diye.
Sayfa 49 - III. Kitap: Huguenau veya RealizmKitabı okudu
Reklam
“ Şu kadarcık özlemim yok iyi gün dostlarına bayan boyalı bunalımlara çilingir sofralarına yalnızlık kötü şey burda bunu öğrendim yürek ağırlığının yerçekimine bağlı olmadığını beyaza siyah , siyaha beyaz diye. İkiyüzlülerin renkleri numarasına yattıklarını öğrendim çok şey öğrendim elektriğin sinir uçlarına nasıl yayıldığını özgürlük sözcüklerinden neden korktuklarını ama anlıyorum ki öğrenememişim gözyaşımı gizlemeyi “ bi tek sana af yok abi dedikleri bugün bunu da öğrendim . “ Akgün Akova
Biliyorum, yıllar sonra Kosovalılar tarihe baktıklarında Sırp faşizminin vahşetini etnik kırım olarak değerlendirecek, buna karşın resmi Sırp söylemleri 1999'da Kosova'da yapılanların basit bir savaş önlemi sayılması gerektiğini, kimi üzücü olayların ise birer münferit hadiseden ibaret olduğunu savunacaklardır. Böylece tarih bir kez daha iki ayrı açıdan yazılmış olacaktır. Açılardan biri resmi, diğeri alternatiftir. Resmi olan yalan, alternatif olansa gerçektir. Hiç kuşkusuz etnik kırıma uğrayan tüm yenikler gibi Kosovalılar da bir gün kendi alternatif tarihlerini yazacaklardır.
Sayfa 154 - Aras yay.Kitabı okudu