... Ben en çok cep defterimin alınmasına üzülmüştüm. Günlük duygularımı, sıkıntılarımı olduğu gibi yazmıştım onlara. Başkasının okumasını istemiyordum. Ertesi gün baktım ki ohoo, benim bazı cümleler arkadaşların ağzında. Hatta karatahtalara yazılmış. Şaşmıştım. İnsanların bu kadar kötü olabileceğini ilk o zaman görüyordum.