ciwandağ

ciwandağ
@ciwano_daq
Kendine bile inanmayan bir adamım ben artık mualla! Tanrı var mı? yok mu? Nerdedir derdi nedir?
Yeryüzü karşısında konuşmak ne zor!
Reklam
İki elimi de yüzüne sürüyorum ya olsa olsa bundandır güzelliğin Elsa Elsa...
yaralarrrr derinnnnn,seneler kadar.....