Özele bakarsak Türkiye'de Kürtlere yapılan zulme, Doğu'da hayatın akışına, yaşam mücadelesine Roboski üzerinden ayrıntılı değinilmiş. Genele bakarsak da gördüğüm tek şey faşizmin gölgesinde hiçbir çiçeğin açmadığıdır. Bu kitap hakkında söylenebilecek en güzel şey, önce insan olabilmeyi öğrenmenin hayatı ve birlikte yaşamayı mümkün kılabilmesidir. Kitabın, önyargısız okuyabilecek bir çok kesime ulaşmasını isterim. Faşizme inat tüm halkların birbirine sarılabildiği günler görebilme umuduyla... Keyifli okumalar.