çokkomik

çokkomik
@cokkomik
Arkadaşlar beraber çok eğlenicez burada komik ve eğlenceli paylaşımlar yapıcam sizde katılabilirsiniz
Sabah işe giderken bütün apartman sakinlerinin zillerine basa basa gidiyorum. Ne demişler acılar paylaştıkça azalır. Onlarda uyansın :)
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Misafirin çocuğu "abi bilgisayar çalışıyor mu" dedi. "Yok ev hanımı" dedim. Hala yüzüme bakıyor.
Kız yüz felci geçiriyor sandım. Meğersem gamzesini göstermeye çalışıyormuş... Destek için beğen takip et
Dün akşam dedeme internet çağında yaşıyoruz her şeyi internetten alabiliyoruz dedim. İnternetten bir abdest alda yatsıyı beraber kılalım dedi.'.
- Akraba evliliği misin sen? + o ne? - Yani annenle baban akraba mı? + Evet karı kocalar. -Ne desem boş.