"Eskiden çok sevimli bir kızdı. Hayatından oldukça memnun gibiydi. Neden olmasındı ki? Annesi ve ben, ona ihtiyacı olan her şeyi verdik. Peki neden bu kadar öfkelendi? Neden birdenbire aşağılık ve adi biri oldu? Cevabı bilmiyoruz. Açıkçası, hata bizde değil. Biz iyi ebeveynlerdik. Ona verdiğimiz emeklerin karşılığını kendini öldürerek ödedi. Aptal,bencil çocuk. Şimdi asla Princeton'a gidemeyecek."
İsimsiz.
Detachment