zey

zey
@cupidstacey
zeynep of themyscira hesabında daha aktifim, burada da bir şeyler paylaşıyorum arada
"Eskiden çok sevimli bir kızdı. Hayatından oldukça memnun gibiydi. Neden olmasındı ki? Annesi ve ben, ona ihtiyacı olan her şeyi verdik. Peki neden bu kadar öfkelendi? Neden birdenbire aşağılık ve adi biri oldu? Cevabı bilmiyoruz. Açıkçası, hata bizde değil. Biz iyi ebeveynlerdik. Ona verdiğimiz emeklerin karşılığını kendini öldürerek ödedi. Aptal,bencil çocuk. Şimdi asla Princeton'a gidemeyecek." İsimsiz. Detachment
Sinema
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Öğretmen olacağıma çoban olurdum daha iyi. Detachment
Sinema
Tırnaklarının altında kir, ellerinde nasır vardı. Ben de dedim ki "Bunlar böyle zarif birine göre çok garip. Nesin sen? Bahçıvan mı? Ya da heykeltraş?" Bunu düşünüyorum. Onu hep düşünüyorum. Öldürdüğüm ilk kişiydi. The Boys|S1B2
Sinema
İnsanın kendiyle ilgili görüşü vardır ya? Güçlü olduğumu sanırdım. Anlıyor musun? Çelik gibi iradeli bir savaşçı olduğumu... Sonra pisliğin tekiyle kötü bir münasebetim oldu. Ve kafamda annemin sesini duydum: "Gülümsemeye devam et. Gösteri devam etmeli.". Ve savaşmadım. Şimdiyse sadece iğrenç hissediyorum. The Boys| S1B1
Sinema