-Kendinden bahsetsene. Herkes çok garip biri olduğunu düşünüyor. Her zaman yalnızsın.
+Kımıldamaya mecalim yok, yaşamıyorum. Neye elimi atsam felaketle sonuçlanıyor.
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz, bekleyip durur insan, hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız, yalnız..