“İnsanlardan nefret ederiz ve gene de onlarla birlikte olmak isteriz, çünkü yalnız insanlarla ve onların arasında bir şansımız vardır, yaşamı sürdürmek ve çıldırmamak için.”
“Belki de tek sorun şuydu: biz ne istediğimizi bilememiştik hiçbir zaman ve dolayısıyla her şeyi deniyorduk. Belki görünce istediğimiz, uğruna yaşadığımız şeyi hatırlarız diye.”