Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Elimiz kesildiğinde ya da yandığında, otomatik tepkiler veririz. Elimizi ağzımıza götürür ,yarayı yalarız. Neden? Çünkü tükürüğümüzde antiseptikler var. Tıpkı kedilerin ve köpeklerin yaptığı gibi. Ben şimdiye kadar bilinçli olarak "Elimi kestim, dur şunu bir antiseptikleyeyim!" deyip elini diline götüren biriyle hiç karşılaşmadım. Bu düşüncenin olmadığı, bedenin ne yapması gerektiğini bildiği anlarda otomatik olarak gerçekleşir.