Merve Dalmış

Merve Dalmış
@dalmeru
Temelde, hayatta başımıza gelen her şey kendi suçumuz, başka hiç kimsenin değil.
Reklam
Keşke herkes kendi içsel deliliğini bilse ve onunla birlikte yaşamayı öğrense. Dünya daha kötü bir yer mi olurdu? Hayır insanlar daha yürekli daha mutlu olurlardı.
Şimdiki zaman ise her zaman kısadır. Tabi bazı insanlar,bir sürü şey biriktirdikleri geçmişleri ve daha bir sürü şey biriktirebilecekleri bir gelecekleri olduğuna inanırlar, o başka.
Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaşım verdiği bu dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mı?
Ah, bu dünyanın acıları hiçbir şeye benzemez, hemen anlaşılır.
Reklam