> Evet, gene zorlu bir kitap ile baş başayız arkadaşlar. Bu kitabı çok severek okudum, ama okurken inanın zorlanmadım, bazı yerlerinde iki bilemediniz üç dikiş geçmedim değil. Bu aralar Amerikan Dolar’ı gene cephe savaşı veriyor ve bir iniş, bir çıkış yaptığı için işlerde durağan seyre geçti ve bana biraz olsun bir şeyler karalama imkânı da
1. Wolf Hall – Hilary Mantel (2009)
2. Gilead – Marilynne Robinson (2004)
3. Secondhand Time – Svetlana Alexievich (2013)
4. Never Let Me Go – Kazuo Ishiguro (2005)
5. Austerlitz – WG Sebald (2001)
6. The Amber Spyglass – Philip Pullman (2000)
7. Between the World and Me – Ta-Nehisi Coates (2015)
8. Autumn – Ali Smith (2016)
9. Cloud Atlas
Hepimizin bildiği gibi hayatımızda yeteri kadar tekrar ettiğimiz çoğu hareket otomatikleşiyor ve tekrar yapmamız gerektiğinde ilk denememizdeki kadar zihinsel odaklanma ihtiyacı hissetmiyoruz.
Yeni bir eve taşındınız, ilk defa bakkala gideceksiniz. Kapıdan çıktınız etrafı inceleyerek ilerliyorsunuz, ilk köşeden sola mı yoksa sağa mı
Kudüs İbrani Üniversitesi'nde psikoloji ve matematik eğitimi alıp, Kaliforniya Üniversitesi'nde psikoloji eğitimine devam
Daniel Kahneman Princeton Üniversitesinde emekli öğretim üyesi olmasına rağmen hala görevine devam etmektedir. Bir psikolog olmasına karşın Rasyonel ekonomi dünyasına, psikolojinin, zihinselliğin, bahislerin, belirsizlik ve
Öğrenim dönemimde epey üstünde durduğum lakin teknolojinin gereksede şartların bugünkü kadar elverişli olmamasından dolayı ulaşamadığım kitap isimlerini bi liste halinde hazırladım. En azından bu alana ilgi duyan okurlar ve öğrenciler için yol gösterici olacağını umuyorum.
Kısa bir hatırlatma KPSS A ya yönelik bir liste değildir. Lakin analiz