Godot'yu Beklerken'de Pozzo, Dünya'daki gözyaşı miktarının sabit olduğunu söylüyordu. "Ağlamaya başlayan biri için, bir yerlerde başkası keser ağlamayı. Aynı şey gülmek için de geçerlidir. Bizim kuşak hakkında kötü şeyler söylemeyelim öyleyse, önceki kuşaklardan daha bedbaht değiliz çünkü." Yaşadıklarımız, sezgilerimize gittikçe daha da bedbahtlaşacağımızı söyletiyor oysaki. Ölümlerin sırtından geçinen savaş politikaları göze göz ve bütün dünya kör.*