Davut çelik

Davut çelik
@davut12
Dayı
Dünyaya nasıl göründüğümü bilmiyorum ; ama ben kendimi, henüz keşfedilmemiş gerçeklerle dolu bir okyanusun kıyısında oynayan, düzgün bir çakıl taşı ya da güzel bir deniz kabuğu bulduğunda sevinen bir çocuk gibi görüyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben, bilimin gerçek bir güzelliği olduğunu düşünenler arasındayım.”
İnsanların çoğu onu yapıyor diye, yanlış, yanlış olmaktan çıkmaz.
Bir zamanlar mutlu olduğum mekanları tekrar ziyaret etmeyi severim. Geri getirilemez geçmişi, şimdiki anda yeniden şekillendirmeyi severim.
Küçük bir çocuğu üzen kişiye yazıklar olsun!