“İnsanlarla ilişki kurarken rahat davran, asla mağdur olma. Düşünüp taşınarak hareket et, ama bulduğun çözümleri uygulamakta da geç kalma. Sahip olduğumuz en iyi şey doğru bir adalet anlayışıdır.”
İnsan en çok güçlüyken sever .çünkü mecbur olduğu için değil ,muhtaç olduğu için değil, yalnız kaldığı için değil ,tek mutluluk bu olduğu için değil ,değer kazanmak için değil…
Bence insan kendini tanımadan değer vermeden saygı duymadan bir ilişkiye başlamamalı. İnsan severken de ayrılırken de değer vererek ayrılabilmeli. Toplumumuzun en büyük sorunu bu sanırım. Bana iyi gelen kitapların arasında mükemmel bir eser yüreğinize sağlık…
İyi DüşünSerhat Yabancı · Mona Kitap · 2018593 okunma