Derya

Derya
@dderyaa77
Evvela Samimi’Niyet
İnsan, kendini güvende hissetmediği yerde kendisi olamaz. “Kendi” olamadığı yerde, doğal olamaz. Doğal olamadığı yerde de duygusunu yaşayamaz/yaşatamaz.
Sayfa 207·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mükemmel olmak zorunda değilsin. Mutsuz olduktan sonra, her şeyin yolundaymış gibi gitmesi kimseyi mutlu etmez.
Sayfa 200·Kitabı okudu
Özür dilemek ve hatasını kabul etmek, kişinin kendisiyle barışık olduğunu gösterir. Özür dilemek, güçsüz veya zayıf olmak değil, kendisiyle yüzleşecek kadar güçlü olmaktır.
Sayfa 174·Kitabı okudu
Oysa bir insanın gideceği varsa her zaman gider.
Sayfa 109·Kitabı okudu
Marifet iltifata tabidir. Güven de mutluluğa…
Sayfa 104·Kitabı okudu