Aşkı yaşasalar bozulur muydu büyü? En özel arkadaşını kaybederse adına AŞK dedikleri gözü yaşlı bu duygunun seline kapılıp, kocaman şehirde tek başına yapayalnız ne yapardı?
İşte o yüzden bazıları zor severdi. Sevmeyi bilmediğinden değil; sevince olabilecek depremlerden korktuğundan da değil. Belki de edebilecek duası,kalkabilecek gücü, sığınabilecek bir limanı olmayacağını düşündüğünden.