Bir keresinde annemi, babama neden kızgın olduğunu açıklamak zorunda kalmak istemediğini söylerken duymuştum. Nerede yanlış yaptığını zaten bilmiyorsan, o konuda gerçekten üzgün değilsindir, demişti.
Gribal enfeksiyon.
Gelmiş geçmiş en kötü hastalıkların isimlerinde bir kafiye olduğunu hiç fark ettiniz mi? Sıtma, diyare, kolera.
Sizce bunu bilerek mi yapıyorlar? Kendinizi bok gibi hissettiğinizi söylemenin kibar bir yolu olsun diye mi?
Gribal enfeksiyon. Telaffuz ettikçe, kulağa daha hoş gelmeye başlıyor sanki.