Günaydın güzel insan 🌞 İnsan çok nadiren sadece yaşadığı şeyin etkisi kadar üzülür. Çoğunlukla yaşanılan olayın etkisi birse yaşanılan kaygı hüzün birkaç katı olur. Bunun sebebi kötü olay yaşanırken, geleceğin de böyle olacağına dair bir genelleme yapar zihin otomatik olur. Başarısız mı oldun, hep başarısız olursam diye, ayrılık mı yaşadın bundan sonra tüm ilişkilerim böyle olacak diye üzülürsün. Bir günün kötü mü geçti, bundan sonra tüm hayatın böyle geçecek diye endişelenirsin. Halbuki sen genellemezsen çoğu olay yaşadığın andaki kadar etkilidir.