HAKAN

Herşeyin sanal olarak yaşandığı...
Hayatın bir maskeli balo partisi olduğunu fark ettiğimde, orada gerçek yüzümle bulunduğum için utandım. — Franz Kafka
Alıntı
Reklam
İsyanlardayiz...
''Gerçek kendi başına yeterince korkunç değilmiş gibi bir de ona olası bütün acımasızlıkları yüklüyorsun...'' Seneca | Teselliler
Ve ben sarhoştum...
Ben bendim. Zaman, yaşanmış zamandı. Bir kaç yaşanmamış gün de eklenmişti bu zamana. Kemerle bağlanmıştım. Acılarım vardı... -Tezer Özlü - Kalanlar-
Alıntı
Nefret güçlü bir duygudur
"İki insan artık birbirini sevmiyorsa, ayrılmaları daha zor olur." – La Rochefoucauld
Alıntı
: )) HARİKA...
Aşkın soyunmakla ilgili bir yanı olmalı. Her iki anlamda da soyunur aşıklar. Ruhen ve bedenen... Her soyunuş sınırı kadardır, yapabileceği kadardır, yapılabilecekler nedense ama nedense hep bir fazladır. Soyunmak, giyinikliğimizle, adaptasyonla, el ne der ayaka ne derle ilgili olsa gerek. Her şeye ve hiçbir şeye rağmen soyunarak güzelleşir insan. Kadın elbiselerini çıkardığında daha bir güzeldir, erkek savunmalarını çıkardığında. Oysa, kadın da erkek de bir şeyini çıkarsa, çıkarabilse daha bir güzel olmaz mı? Soyunmak, kendin olmaya giden yolda bir duraktır, çoğumuz uzun bir süre konaklamayız bu durakta, atlarız ilk otobüse, o nedenle de kötüdür soyunmak, aldatıcıdır çünkü. Sabah makyajlar tazelenecekse, ruhumuzu ve bedenimizi örtüp, akşam yaşadıklarımızı, düşündüklerimizi kıçımıza sokup, hiçbir şey yokmuş gibi yine o berbat, yalan hayatın içine atacaksa kendini, ne önemi var ki soyunmanın, giyinmenin? Ama yine de, yine de güzeldir soyunmak, güzellik yaratmakla, yaratmaya çalışmakla ilgilidir. Güzellik, yaratılır ya da yaratılmaz soyunarak, bu hiç önemli değil, bu çok önemlidir, çünkü denemişsindir, çalışmışsındır, tek başına denemek bile güzelleştirir soyunmayı. ŞİZOFRENİ DERGİSİ SAYI 19 ALİ TARHAN