'MESUT

'MESUT
@denzmesut
Dizinde dermanın bittiği vakitte; Gönlünde yeşeren yarındır sabır, Yıkıldığın her an Yok olmadığına şükret... Yüreğine güneş koy, Yüreğine bulut koy, Yüreğine yıldız koy, Yüreğine sabır koy ve yola devam et...! ;)
Reklam
Hayirli geceler 🌹🌹
Ve Sonra her şey geçmez kolayca, Herkes kalanıyla yaşar, Kendinden geriye ne bıraktıysa.
Ben Not Bırakmayı Sevmem. Sen Aklında Tut Beni Yeter . . ! ;)
Iyi geceler herkese ;)