düne kadar bu ülkeden çatal bıçak sesleriyle kovup linç ettiğiniz,
sonra yine aynı ülkede şarkılarını
ağlayarak dinleyip yad ettiğiniz bir adamdır ahmet kaya
güzeldi ahmet abi, ruhu sert, kalbi mert adamdı...
lafa geldiğinde hepiniz çok iyisiniz
insan olmak konuşmak değil, elini taşın altına koymaktır ulan
hanginiz rahatınızı bozup bir canlının yaşamasına ön ayak oldunuz onu söyleyin
paylaşımlarınız, olmak istediğiniz siz ve hiç olamayacağınız insanlığınız
hepsini alın götünüze sokun ve siktirin gidin