Seda Daloğlu

Seda Daloğlu
@derdedevaa
"Herkes kendi ateşinin karşısında ya ısınır ya tutuşur."
Reklam
" Bitecek diye bir korku yoktu içimde, bitmek zamana mahsus bir eylem. Oysa benim elementlerin içinden geçerek sırrına erdiğim yörüngede zaman da yoktu kelimeler de."
" Sükünetini seyretmekten günlerce ayrılmayacağım bir denizdir Hanımefendi Sabina. Ama ben bu kadar rüzgârlıysam bu denizde nasıl tek dalga olmaz?"
" Hangi yanından yara alıyorsun ki böyle kanıyorsun?"
Reklam