h

h
@dervisgonulluler
Reklam
İnsan bir kere emperyalizmin kuklası oldu mu sirk palyaçosu kadar bile haysiyeti kalmıyor.
Alıntı
Savaş açmak, füzelerin düğmesine dokunmak, ölüm kusan silahları harekete geçirmek, insanları öldürmek, şehirleri yakmak, limanları bombalamak ne de kolaydı. Ama savaşın harabeye çevirdiği bir zemin üzerinde barışı bulmak kolay mı?
Alıntı
Amerikan ve Rus emperyalizmi tarafından İslâm ülkeleri parsellenmiştir. İkinci Dünya Savaşı’ndan sonra İslâm ülkelerinin başına monte edilen kukla yönetimler ya ABD ya da Rus desteği ile ayakta kalabilmektedirler. İran İslâm Devrimi kendini bu kıskaçtan kurtaran ilk İslâm ülkesi olmuştu. Pakistan ise aynı yönde büyük çabalar içinde idi. Afganistan’da ise halk silaha sarılarak bu kıskaçtan kurtulma mücadelesini en etkin biçimde sürdürüyordu.
Alıntı
Amerika ve işbirlikçileri ne yapacaktır? Maşa ile söndüremedikleri ateşi elleri ile söndürmeyi deneyecekler midir?
Alıntı
Reklam