Siz biliyor musunuz ki bu mektepler bile bize fazladır.Bana verseler hepsini kapatırım.Bu mektebin bütün hüneri bize her neviden formüller vermektir ki bu formüllerde ilimler hülasa edilmiş.Bu neye yarar? Hiçbir şeye!
Efendim,ilmi yaşayan şekliyle vermeli.İlmi , hayat gibi,uzvi hakikat gibi, bünye gibi görmek lazım!