📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Ne acı içindeyim, diye devam etti. Bu zamana kadar hep sizi düşündüm, sizi düşünerek yaşadım. Oysaki, unutmak istiyordum ... Ne diye geldiniz, niçin? ..
Evet, taşralı kalabalığı içinde bile hiçbir bakımdan göze çarpmayan bu ufak tefek kadın, hayatını doldurmuştu. Kederi, sevinci, hayattan beklediği biricik mutluluk olmuştu ...
Konuştukları incir çekirdeği doldurmuyor, çiğnenmiş konular . . . En iyi, verimli olabilecek yıllarımız böyle geçiyor. Sonunda hayatımız güdükleşip yavanlaşıp saçmalık haline geliyor.