Esra

9/10
·400 syf.··
2021 22. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 04 Haziran 2021 16:17
Hemen konusunu anlatayım anne, hayalperest ve kimsesiz bir kız marilla ve matthew kardeşler çiftlikte onlara yardım etsin diye bir erkek çocuk sahiplenmek istiyorlar. Ama bir karışıklık olup bir kız çocuğunu gönderiyorlar. O kişi de anne shirley Konusu böyle bence herkesin okuması gereken bir kitap, annenin olgunlaşmasını görmek çok güzeldi. Kinci ve kibirli bir kız olda bilr hayal etmeyi ve doğayı çok sevmesi filan çok hoşuma gitti. Anne kitapta kendini çok çirkin buluyor. Ama bence çok güzel bir kız, güzel hoş bir kitap, kitabı okurken hiç bırakasım gelmedi. O derece hoşuma gitti. 11 yaşında marilla ve matthew kardeşlerin yanına gelip büyük bir kız olması çok hoşuma gitti. Ayrıca matthew'ın anne bunu demesi de çok güzeldi "Seni bir düzine erkek çocuğuna bile değişmem." :") Kitabı okurken hiç üzüleceğim bir şey olmadı 36.bölümün sonu beni baya üzdü. Ama onun dışında hem eğlenceli hem de çok güzel bir kitap.
Yeşilin Kızı Anne 1L. M. Montgomery · Ren Kitap · 017,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Esra

, bir kitap okudu
9/10
·400 syf.··
4 günde okudu
·
2021 22. kitabı
L. M. Montgomery
8.5/10 · 17,9bin okunma
"İçimde çok farklı anneler var. Bazen bu yüzden bu kadar zor bir insan olduğumu düşünüyorum. Sadece tek bir anne olsaydım çok daha rahat olurdu ama o zaman da bu kadar ilginç olmazdım."
Sayfa 213·Kitabı okudu
"Ama herkes gibi sade ve usturuplu olmaktansa kendi başıma saçma olmayı tercih ederim."
Sayfa 106·Kitabı okudu
"Bir şey bir anlığına aklınızda yanıp sönüyor. Aklınızda birden, çok heyecan verici bir şey belirince onu hemen söylemelisiniz. Eğer üzerinde düşünmeye çalışırsanız hepsini mahvedersiniz."
Sayfa 205·Kitabı okudu