Elbette ki bunlar kafanın içerisinde oluyor, ama bu neden gerçek olmadığı anlamına gelsin ki?
Hayallerimiz ancak biz izin verdiğimiz ölçüde gerçek olur demenin en afili yolu.
Bir kere yanlış yola girdiyseniz ters tarafa yürümenin hiç bir faydası yoktur.
Yanlış insanla doğru bir hikaye yazılabilir mi?
Hikâyenin ne kadar güzel olduğunu ise kurgusunu kafasında yapan yazar belirler.
Günaydın her şey bir kurgudan ibaret.