... Kendini inkâr etmek soysuzluktur. Ne kadar durumun kötü de olsa, ülkeni, halkını, göreneklerini hiçbir şey olmamış gibi terk etsen ,tek kelimeyle gaflet içine yuvarlanırsın.Bu duruma düşen biri başkalaşıma uğrar.Zaten kimseye hayrı olmaz. Sorun ,kendimizin olabilmelidir. Onun kavgasını vermektir. İnsanlarımız maalesef ruhlarını satmış...