Biz mutlu ve huzurlu olduğumuzda dünya gözümüze sevgi dolu görünüyor,elimizi neye atsak başarıyoruz, şansımız yaver gidiyor. Aksine, içimiz kaygıyla dolu olduğunda dünya gözümüze tatsız, insanlar saldırgan görünüyor. Her şeyin bize karşı olduğunu hissediyoruz, değil mi? O zaman anladım ki hayatım, kendi düşüncelerimin ve tutumumun bir yansımasıydı!
Egoyu tanımak kolaydır, daima sana hak verir. Yargılar ve mahkûm eder. Bu dinamik hepimizde var. Birine saldırdığım zaman bundan acı çekerim çünkü aynı zamanda kendime saldırmış olurum. Başkalarına yaşattıklarını kendin de yaşarsın. Hepimiz tek ve aynı varlığız.