"Bazı insanların kolay kolay yıkılmamalarının sebebi, güçlü olmaları değil vicdanlarının rahat olmasıdır.
Çünkü onlar geri dönüp baktıklarında “Yine olsa aynısını yaparım” diyecekleri şeyler yaşamışlardır.
Hayatları boyunca yaptıkları hiçbir şeyden pişmanlık duymamışlardır. Her ne yapmışlarsa inanarak ve iyi olacağını ümit ederek yapmışlardır. Kendileri ne kadar üzülmüş olursa olsun, bilerek ya da isteyerek kimsenin üzülmesine sebep olmamışlardır.
Unutma; akıllı olanı yenebilirsin, haklı olanı yenebilirsin, güçlü olanı yenebilirsin ama vicdanı rahat olanı asla yenemezsin.
Çünkü bir insan vicdanı rahatsa kaybettiklerine pek takılmaz. Ve bir insan kaybettiklerini önemsemiyorsa, O insan kaybetmiş sayılmaz.."
Nebi Yıldız