Ağlamak var, dedin öfkeyle;hem de şimdi tam sırası, beyhude bir gençlik için, senin için ve onun için, daha çok onun için. Artık kağşamış bir merdiveni
i
ni
yor
dun
ağır aksak.
Insan kokusuz bir çiçek gibi yaşamıyordu ki... Her zaman istediğimiz gibi korkmuyordu üstelik. Yaşadığımız sürece bir kokunun ardından koşup duruyorduk. Bazen de aradığımız o kokuyu hiç ummadığımız bir yönden, bir köşeden, beklemediğimiz biri, bir esintiyle getiriyordu böyle.
Bir dava bir aşk uğruna ölüp gideyim
Otobüslere binmek istemiyorum artık
Taşımasınlar beni bir yerden başka bir yere
Şehirlerarası otobüs terminallerine uğramasın hiç yolum
Tanklar olsun otobüsler yerine
Ben şimdi kendimi anlatsam size beni
İyiliğim de kötülüğüm de vahşi atlar gibidir
Vahşi bir ata dokunmak gibidir güzelliğim
Tanır mısınız hiç sanmam hiç sanmam çünkü
Özenilmemiş ve kimseyi ilgilendirmez güzelliğim
Suya düşse kimse eğilip almaz yani almasın
Çünkü her şeyden önce bir göz gerekir bir güzelliğe
Aslında doğrusu şu:yalnızca bir göz gerekir bir güzelliğe