Dilan B.

Kırılmış yanım sana emanet ya RABB! "ben onaramıyorum.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En çok üzeni sever insan .. En çok giden beklenir özlenir bu hayatta ..
Gider ayak kıymete binmek mi ? Gider ayak yerle bir edilmek mi ? Daha acı .. Yola nasıl devam edilmeli..
ALLAH iyi gelen insanları nasip etsin yüreğimize..
Unutmak çok mu zor bu hayatta ? Kırgınlıkların ilacı yok mu ?
Ne oldu bize dostum bu ayrılıklar niye ? Ne oldu bize dostum bu kavgalar niye ? Mustafa CİHAT ♡