Dilan

Sezen Aksu yine duygularımın tercümanı olmuş şu cümleleriyle; "yanlızlaşmışız iyice, üstelik de alışmışız. Hiç beklentimiz kalmamış dostan bile"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"nasıl da uzağız şimdi,yakın olmamız gereken herkese,her şeye.."
Tamam ölmek için doğuyoruz da, Yanlış giden bi şeyler var.. Neden yaşamadan ölüyoruz? |Ahmed Arif🌸
bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen, çünkü bazen,başlaman gerekir her şeye yeniden.. |N.H|