Dilan

gitme dememle kalsan ne olur,gönlün yola çıkmış bi kere..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bu hikayede yanan ben oldum..
En güzel reçeteyi Sait Faik yazmış;"tek ihtiyacımız olan şey,bi deniz kıyısında sabaha kadar oturup,olanı biteni gözden geçirdikten sonra kafasında her şeyi aşmış bi insan olarak kalkıp gitmek.."
Körsem,senden gayrısına yoksam bozuksam.. Can benim,düş benim ellere nesi? Hadi gel ay karanlık🌗