Dila

Dila
@dilas0
insanım.
ben artık kendimi kimsenin yanında iyi hissedemiyorum
Anket
Reklam
beni en çok bu kafamdaki diğer ben yoruyor
Teoman - Serseri
aynaya bakmam kendimi bilmem hayat acıtınca dünyayı sevmem
Müzik
Senden Bana Kalan
''...zaten çok fazla vaktim kalmadı ki, hiç olmazsa içimden geçeni yapayım...''