Sen giderken Bana geriye bıraktığın sokakları cadeleri parkları geziyorum sırf sen bir zamanlar buralarıda gezdiğin için. hep oturduğun kaldırımlara gidip oturuyorum o gezdiğin yerleri her gün türluyorum , seni sensiz yaşıyorum resmen.
Sana uzattığım elimi o gün tutsaydın tutup bırakmasaydın benim için herşey çok farklı olacaktı. Şimdi yapmadıklarım yapamadıklarım için acı çekmezdim sensiz akıp giden zamana isyan etmezdim şuan tükenmiş bir halim olmazdı
Düşünsene seni sevmişim sana kavuşmamişim ve ben ölmüşüm sen evleniyorsun bir çocuğun dünyaya geliyor ama benim ruhum o çocuğun bedeninde ve senin çocuğun olarak dünyaya geliyorum 🤔