zahra

zahra
@dilefkar
Ben atlara ve uzaklara hayrandım.benim hayranlığımdan inlerdi şehir.
Ya Nebî, şu halime bak! nasıl ki bağrı yanar, gün kızınca sahranın; benim de ruhumu yaktıkça yaktı hicranın.
Reklam
+ben ocağın başkanıyım sende gönlümün başkanısın Filiz. Sevda Kuşun Kanadında
"Reva mı içimde soluklanan kuşların kanatlarını kırmak?"
tam olarak Sezai karakoç'un dediği gibi; "ne ondan kaçmak bir işe yarar, ne ona varmakla dağılır karanlıklar"
Aşık Veysel'in dediği gibi "madem görüyorsunuz o vakit hoş görün"
Reklam