zahra

zahra
@dilefkar
Ben atlara ve uzaklara hayrandım.benim hayranlığımdan inlerdi şehir.
"Aramakla bulunmaz,lakin bulanlar arayanlardır" bu ince çizgi ile haşretsin Allah bizi.Buldursun,bulamamak kötü,cehennem gibi.Fuzuli'de hep arar durmuştur,arayanlardandır.Arayandır fakat bulan mıdır bilemeyiz.
Reklam
Sen hiç istemedin ki dostum! istemesini bilmedin,istemek nedir bilmedin! çünkü sen ol deyince olduranı hiç tanımadın!
Serzeniş
Efendim ben bir zaman kalbin bedenin içinde olduğunu zannederim; gaflete bakın ki her şey onun içinde imiş.🌿
İnsan canlı da ölürmüş, buna inan sevgili kızım İnsan canlı canlı da ölebilirmiş.
"Hani kimseye zararın yoktur ama sen çok fena ziyan olmuşsundur"
Reklam