Herkesin bayılarak okuduğunu söylediği ancak benim sıkılarak bitsin artık dediğim kitap oldu. Gereğinden fazla abartıldığını düşünüyorum malesef. Kitabın tek güzel yanı birden fazla yaşamı içermesiydi ama onların bile çoğunda sıkıldığımı söyleyebilirim . Bir kaç sayfada kuantum fiziği geçtiği için kitabın konusunu kuantum fiziği yapanlar oldu (pek bağlantı bulamasam da ..) Kitap beklentimi karşılamadı
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖