En zoru da insanların bana öğrettikleri yanlışları farketmek , yüzleşmek ve doğruları kendi kendime öğrenmek zorunda kalmak..
Doğru bildiğin yanlışları düzeltmek zorluğuna nail olmak... 🍂🍂
Şairin dediği gibi oysa ben akşam olmuşum , yapraklarım dökülüyor usul usul
Adım sonbahar 🍂🍁🍂