Mrs Pakdil

Mrs Pakdil
@dinuseru
Sabırla titreyerek öyle yalın. Ve kimsesiz olmadan oturacağız. Kıyısında ayrılığın. Cahit Zarifoğlu🦋🍁
Reklam
Özlemek, ne derin bir duygu böyle Özlemek, ne uzun bir mesafe. Cahit Zarifoğlu🦋🍁
Herkes kendine yakışanı yaparmış bu hayatta,Senin bana yaptıklarını,Ben sana yakıştırmadım ama,Sen kendine yakıştırmışsın çoktan,Hatta gittiğin yerlerde yakışmış sana,Herşeyde bir hayır vardır,Gidişin hayırlı olsun gittiğine,Canın sağ olsun demiyorum ,Yürek yangınlarıyla uyan uykularından,Mutluluğa açacağın gözlerin yaşlarla dolsun,Pişmanlığından kavrul ama,Elinden birşey gelmesin,İçinde büyüttüğün ne varsa bildirimki olmayacak,Bilirsin kimsenin yaptığı kimsenin yanına kar kalmadığı gibi,Kıranların hepsi bir gün,Tek tek kırılacak,Merak etme ben senden vazgeçtim,Yüreğimi bir kelebeğin kanadına bağlayıp,Başka şehirle göç edeli çok oldu,İyiki gitmişsin,Sen gidince,Ben kendime geldim🦋🍁 Miraç Çağrı Aktaş
Güzel seven adamlar var. Her sabah şiirlerden bir demet yapıp sevdiği kadına göç eden. Mısra mısra mutluluk sunan adamlar. ‘Kadınları Mutlu etmek zor’ diyenlere inat gülüşüyle bir kadını gülümseten adam gibi adamlar var. Ufacık kavgaları içinde dağ edip, günün birinde çıkar karşına. Neredeyse ağzında Sakızı eksik olan bu Kişiler ‘sen bana bunu yaptın, sen beni dinlemedin,’ gibi zart zurt der ve gider. Korkak adamlarla işiniz olmasın. Sevdiğim diye yanınızda taşıyacağınız adam ilişkiye yön versin. Keşfetsin sizi. Yolun başında nereye gideceğinizi tahmin etsin mesela. Küstüyseniz ardınızdan gelsin. Haklı olduğunuz halde sizden özür diletiyorsa, diretmeyin. Bırakın inceldiği yerden kopsun. Eğer inceldiği yerden kopartmazsanız içinizde kıyametler kopar. Kendimden biliyorum, koşarak gittiğim tüm yolları sürünerek geri geldim. Ama hata bende dedim, elmayı ısırıp çilek tadı bekledim