“Yoldur, yürünür. Mesafedir, aşılır. Sorundur, çözülür. Yaradır, sarılır. İnsan bir şekilde çaba gösterdiği her şeyi çözebilir. İki tane istisna dışında; ölmek ve sevilmemek. İnsan istediği kadar çabalasın sadece bu iki meseleyi çözemez.”
Sevginin bir sınırı, insanın da bir sabrı var. Her şey affedilmiyor, kırılınca unutulmuyor. Sanıyorsunuz ki, sizi seven sevdiği için ne yaparsanız yapın hiçbir şey olmamış gibi devam eder. Öyle kolay olmuyor olmasın da. Herkes duracağı yeri ve karşısındakinin değerini bilsin. 🍁