Mehmet Demir

Mehmet Demir
@dmr6565
torbacılık değil, ot sektörü 2×2=1
"kırık kalplerin hikâyesi kısa olur." "Ne oldu?" derler. "Hiç" dersin biter...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu dünya soğuk. Rüzgar genelde ters yöne eser. Liman ağaçları kurur.Bahaneler hep hazır, Güzel günler çabuk geçer. "İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi..."
Umarım zaman seni fırsatın varken söylemediğin sözler için bir duvarın dibinde ağlatmaz
Yanılıyorsunuz. Gözden akan şey gözyaşı değildir. Güvendir, sevgidir,acıdır,özlemdir,nefretir, aşktır.
Aşk
Ne demişler? Herkesin işine geldiği kadar sın bu hayata...