Buse Arda

Buse Arda
@dmrbuse
Bir Blogger, takipçileri olan bir kitap yorumcusu değilim. Nacizane bir kitap kurduyum. Güçlü bir kalem de değilim elbette. Kendime kitap günlüğü tutuyorum sadece :)
Reklam
Sitede uzun zamandır kitap incelemeleriyle ilgili bir tartışma görüyorum ve tüm detaylarıyla okuyamadığım için hangisinin doğru olduğuna karar veremiyorum. Bende her kitaptan sonra yorum kısmına kitapla ilgili düşüncelerimi yazıyorum. Sanırım İnceleme ve Yorumlama konusunda kararsız kalınmış. Kitap incelemesi zahmet ve uzmanlık isteyen bir iş olduğunu düşündüğümden bende yorumlama yapmanın daha doğru olduğu kanısındayım.
Reklam