A.D

Öleceğiniz tarihi ve saati bilseydiniz, yapacağınız ilk şey ne olurdu?
Reklam
Özlemek, ne derin bir duygu böyle... Özlemek, ne uzun bir mesafe..."
Özlüyorum. İlk kez özlemek kelimesinin her bir harfinin hakkını veriyorum. Hasretinden şiirler eskitiyorum, şairlerin sesini bile duymuyorum. Her dize sen, her cümle sevdalı. Bir tek ayrılık şiirlerine tahammülüm yok. Uzak duruyorum onlardan, çünkü senden uzak kalmanın artık mümkünü yok.
Günümüzün aşkları ise görünmek istiyor. Kıyıda köşede gizlenmeden bilinmeye, ilan edilmeye, ses çıkarmaya çalışıyor. Özlemek istemiyor artık aşıklar, hemen kavuşmak, chatleşmek, mesajlaşmak, sevdiğini cep telefonuyla hep kapsama alanında tutmak, hapsetmek, boğmak istiyor. Aşk, artık beklemeye tahammül etmiyor.
Özlemek yoksa vuslatın ne değeri kalır..
Reklam