"Bence bir kadının güzelliği, ilk olarak su ve sabunla olur, kozmetikle değil. Su ve sabunla içli dışlı olursan ter kokmazsın. 21.yüzýılda insanların ter kokmasını kabul etmiyorum. İkincisi 'Ben kadınım, ben erkeğim' değil, 'Ben İnsanım' diyebilmeliyiz. İnsan diyebildiğimiz zaman güzel oluyoruz. Güzelleşiyoruz.
Kadınlar düşünmüyor. Bu yüzden de konuşamıyorlar. 'Haber dinlemiyorum şekerim' diyor. Ama nerede bilmem ne markanın pembe üstüne mor fiyonklu donu çıkmış koşarak gider. 'Onu ilk ben alayım' der.
Hanım uyuma! Uyan! Balığa gidiyoruz!"
Ayşen Gruda