A.D

Sen gönlümün rızkısın, rabbim nasip etti seni kalbime.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Derler ki "güzel bir kalp, insanin taşıyabileceği en ağır yüktür.." seni veren rabbim'e şükürler olsun. 🤲
Elhamdülillah seni yanımda var, gönlümde yâr eden rabbim'e..
"Bence bir kadının güzelliği, ilk olarak su ve sabunla olur, kozmetikle değil. Su ve sabunla içli dışlı olursan ter kokmazsın. 21.yüzýılda insanların ter kokmasını kabul etmiyorum. İkincisi 'Ben kadınım, ben erkeğim' değil, 'Ben İnsanım' diyebilmeliyiz. İnsan diyebildiğimiz zaman güzel oluyoruz. Güzelleşiyoruz. Kadınlar düşünmüyor. Bu yüzden de konuşamıyorlar. 'Haber dinlemiyorum şekerim' diyor. Ama nerede bilmem ne markanın pembe üstüne mor fiyonklu donu çıkmış koşarak gider. 'Onu ilk ben alayım' der. Hanım uyuma! Uyan! Balığa gidiyoruz!" Ayşen Gruda
Ah kalbim ne iyi ettinde sevdin bu kadını..