otuzundansonra

otuzundansonra
@dnsa
Kitap bağışçısı Söz yazarı
aşçı grafik tasarım karakalem
Gazi üniversitesi
ankara
122 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Özlemek . uzaktaki bir nefese hasret kalmak yada çok uzakta olsada onu heran yanında hissetmek. Sarılmak isteyip sadece resimlerle avunmak.. Kokusuna hasret kalsanda Ne de güzel bir kelimedir "Özlemek" İçinde sadâkat vardır, sevgi vardır, Bağlılık vardır. Naiftir, sıcaktır. Özlediğiniz her ne ve kim ise, Kavuşmanız dileğiyle ' vesselam ' ...
Reklam
"Nasıl bu kadar huzurlu ve mutlusun, yoksa çok mu zenginsin" dediler. Evet hem de çok dedim. "Nelerin var yatın, katın, paran... Güldüm, onlara sahip olmak mı zenginlik dedim. "Başka ne olabilir ki?" dedi. Mesela ellerim tutuyor, ayaklarım yürüyor, gözlerim görüyor, dilim dönüyor. Sevdiklerim var, sevenlerim var. İdeallerim... Kaygısız aşım ağrısız başım var. Kedim, müziklerim, şiirlerim, dualarım, dostlarım var... Aç değilim, açıkta değilim. Kendime yeteri kadarına sahibim. İyi insanları seven, kötüleri red eden, kötülüğü lanetleyen bir yüreğim, sevgiyi saygıyı, adabı bilen, vicdanıyla merhametiyle hareket eden şeytanlığa çalışmayan bir aklım var. Başka da bir şeyim yok bu dünya da... Gerekte yok galiba fazlasına. Ölümün her an gelme ihtimali olan bu hayatta yetiyor bunlar bana... Ben kendimi hem mutlu, hem içi huzurlu, hem zengin hissediyorum. Bunların olmadığı yerde para, pul, mal, mülk olsa ne olur. Onlar sana bakar, Sen onlara, hepsi o kadar...
İyi Geceler
Senle tükettim herşey şimdi bana hesap soruyor
İnnâ lillâhi ve innâ ileyhi râciûn” ..
Sen nasılsın..? Göğsündeki ağrılar nasıl..? İyi misin..?”
Sahiden İyi mi Geceler
Reklam